İstanbul Sözleşmesi - Kadın Hakları Tartışması | Yansıma #3
56:36
468,097
Reddit
Şafak Coştu ve Emine Baktaş’ın hazırlayıp sunduğu, zıt fikirli kadınların konuk olarak yer aldığı Yansıma programının bu haftaki konukları, Eğitimci - Yazar Sema Maraşlı Avukat Şükran Eroğlu.
Babala TV TRwatch kanalına abone olmak için 👉 bit.ly/BabalaTV
Programımızda her moderatör bir konuğun yanında yer alıyor ve karşı konuğa sorular yöneltiyor.
Bu hafta İstanbul Sözleşmesinin kaldırılması gerektiğini savunan Eğitimci-Yazar Sema Maraşlı ve İstanbul Sözleşmesinin mutlaka uygulanması gerektiğini savunan Av. Şükran Eroğlu karşı karşıya geliyor.
İstanbul Sözleşmesi - Kadın Hakları Tartışması | Yansıma #3 videomuz ilginizi çektiyse Yansıma'nın diğer bölümlerine de göz atabilirsiniz:
❗ Kim Haklı? Türkiye’deki Suriyeli Vatandaşlar Tartışması | Yansıma #1
trwatch.info/ex/video/rHuxv824lNKpodE.html
❗ Kim Haklı? Evlilik Öncesi Mahremiyet Tartışması | Yansıma #2
trwatch.info/ex/video/an6lu63Fd8jbZr8.html
Bu hafta sizce kim haklı? “İstanbul Sözleşmesi” tartışmasıyla Yansıma yayında…
Bir sonraki bölüm için görüş ve önerilerinizi yorum kısmına yazabilirsiniz.
Şafak Çoştu: instagram.com/safakcostu
Emine Baktaş: instagram.com/emine_baktas
Babala TV TRwatch kanalına abone olmak için
👉 bit.ly/BabalaTV
Babala TV Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► instagram.com/babalativi
Facebook ► facebook.com/babalativi
Twitter ► twitter.com/babalatv

YORUMLAR
  • Hande Nur Acun
    Hande Nur Acun

    Sosyolog unvanına sahip birisi olarak şunu söyleyebilirim ki Sema Hanım gibi düşünmek toplumsal açıdan sakıncalıdır.

  • Hasret Tan
    Hasret Tan

    KADINLAR VE ERKEKLER EŞİTTİR

  • Şilan Aydın
    Şilan Aydın

    Allah seni kahretsin ya bu nasıl bir zihniyettir Allah için ya öf.. Senin malum partiye oy verip malum kişiyi destekleyip kızını yada oğlunu imam hatipe gönderdiğine yemin edebilirim ama kanıtlayamam

  • Betül Yılmaz
    Betül Yılmaz

    9:59 bu cümleden sonra fikirlerine saygım kalmadı seni ciddiye bile alamıyorum

  • mürü akınlı
    mürü akınlı

    Sema denilen kadının cahilliği başımı ağrıttı

  • Yaren Sazak
    Yaren Sazak

    SEMA HANIM BU SÖZLEŞME SADECE KADINLAR İÇİN GEÇERLİ DEĞİL TÜM İNSANLAR İÇİN GEÇERLİ LÜTFEN BU KONUYA TEK TARAFLI BAKMA :)

  • Ruk Rock
    Ruk Rock

    Bu videoyu izleyip, yorumları okurken bu yoruma denk gelen arkadaşlara şunu demek istiyorum. Lütfen ama LÜTFEN Sema hanımın yorumlarını dinleyip bütün kapalı insanları veya dinine düşkün insanların böyle düşündüğünü zannetmeyin. Gerçekten rica ediyorum. Sema hanımın dediklerini aklım hayalim gerçekten almadı. En üzücü olan şey ise bunları söyleyen kişinin de kadın olması. Gerçekten inanamıyorum. Sema hanım umarım söylediklerinin çok yanlış olduğunu kendi hayatında tecrübe ederek farkına varmaz. Gerçekten çok üzücü.

  • havva sarıkya
    havva sarıkya

    Ya büyüğümsün sema HANIM ama katille empati ne ya bir kadını bıçaklamasıyla saçlarının kırmızı olmasının ne alakası var? Gerçekten iğrenc bir düşünce türünüz var emin olun bir gün sizin basınızada gelirse sizi koruyacak tek şey sosyal medyadır

  • Sa As
    Sa As

    Kapalı hanımefendinin sözleşmenin bir maddesini dahi okumadığına yemin edebilirim ama eminim bana terörist eşcinsel diyerek yalanlar

    • Sa As
      Sa As

      Ya da belki türk kültürünü ve aileyi bitirmeye çalışan siyonist ajan olduğumu yazılarının bir kısmına ekler

  • can.sıkıntısı.işte #freeporçay
    can.sıkıntısı.işte #freeporçay

    sema hanım yerine lütfen beni alın inanın daha iyi tartışır en azından daha iyi kendimi savunurum bu nedir ya! SEMA HANIM ORAYA ALINMAMALIYDI

  • Mustafa Keşikci
    Mustafa Keşikci

    Bu kadını buraya çıkarıp konuşturma amacınız nedir? Bu cahillikten öte bir sorundur. Bu kadar kötü niyetli olmak ruhsal bir sorundur. Bu kadının tedaviye ihtiyacı var ve insanlıktan uzaklaştırılması lazım bu kötü zihniyetin topluma ulaşması sakıncalı ve tehlikelidir.

  • Pınar - 프나르
    Pınar - 프나르

    Ve Allah insana akıl vermiş herkez aynı dine inanmaz belki bende müslüman olmak istemiyorum belki bende bi lgbt liyim şanane İSTER İNSAN LEZBİYEN OLUR İSTER OLMAZ ŞANANE SEMA HANIM BU DÜNYADAN GİDİNCE TEKRAR DÖNEMİYORSUNUZ HABERİNİZ OLSUN BU YANLIŞLAR Bİ GÜN SİZİ BOYDAN GÖTÜRECEK ÖLMENİZI AYAKTA BEKLİCEM

  • Zeynep
    Zeynep

    29:32 Off abla ciddi misin ya sen öldürulmeyle annesine gidememeyi bir mi tutuyorsun ayrıca hiç de öyle deil gayet gidiyorlar ¿

  • Sa As
    Sa As

    Bu videoyu sonuna kadar izleyen ya uyuya kalmıştır ya da komandodur

  • Berra Erkan
    Berra Erkan

    Bu kadının benimle aynı inanca sahip olduğunu hiç sanmıyorum. Kendisi gariptirki sadece islam değil , hristiyanlık ve yahudilik gibi tüm dinlerin buyurduğu davranışları bir eliyle kenara itiyor. Arkadaşlar kendi gözümle de görüyorum. Üniversiteye gitmekle,okumakla cehalet geçmiyor ne yazıkki. Allah akıl fikir vermeyince ne kadar okusan da boş. Yazık kafana Sema.

  • Fİqueen
    Fİqueen

    ha o cereni yanlışla öldürdü aaa ona acıyalımmm lan 1 insanı katleden 1 insabı nasıl koruyalım ha her kadın öldüğünde acıyalım geçelim ha bide kadınlar erkekleri zehirlemiş lan erkekler hiç kadınları öldürmedi ya off ya alın şu kadını sinirleniyorum eleştirmeyin lütfen şu anda haklı olan kadınlar yoksa erkeklerde derdim

  • Elif Ecrin Elmas
    Elif Ecrin Elmas

    ya çıldırıcam abi katile acımak lazım ne demek ya ne demek hangi insanın aklı alır be oldu kadın ölsün dövülsün sövülsün otursun oturduğu yede oldu be kimsede sesini çıkarmasın oldu deliiriceeeeeeeeeeem çıldırıcam lan özgecan ne olacak lan ceren ne olacak ha kim hesabını verecek bunların asıl vermesi gerekenler demi cevap ama asıl gerçekler olduğumuz durum ve cevabı kimse olacaktı beni dinlediğiniz için teşekkürler

    • Elif Ecrin Elmas
      Elif Ecrin Elmas

      tamamiyle şükran eroğlu hanım efendiye katılıyorum ve güveniyorum

  • OZMEN
    OZMEN

    İstanbul sözleşmesi asla kabul edilemez bu toplumda erkeklerin hakları yok sayılmamalı hatta gündeme gelmesi kadınların sözlerinin direk olay kabul edilip cezalar verilmesi bunu üstüne nafaka hakkında 1 aylık evliliğe 50 yıl nafaka verilmesi vs daha birçok saçmalık var kadınlar bu toplumda ayak altında tutulmuyor kadınlar bu toplumda değersizleştiriliyor ancak bazı feminazi gruplar cinsel obje değiliz diyerek çıplak eylem yaparsa lgbt üyeleri eylem adı altında caddede cinsel ilişkiye girer ise bu asla değişmeyecektir.Sözleşme tamamı ile türk erkeklerini ayak altına almak kadınları tanrı yapmaya çalışıyor.Hala kadın yönetimi feminist ideoloji ile ülkenin geleceğinin refah olduğunu düşünen insanlar açıp antik romayı biraz araştırsınlar :)

  • Pınar - 프나르
    Pınar - 프나르

    Katile empati kurmak mı şakamısin heralde şuan şöyle bir akla sahipsin tabi varsa ben başortülüyüm müslümanım Allahın yolundayım diyemi nah öylesin sema hanım sen hiç tecavüz tacize uğramamısın galiba yada bi yakının uğramamış anlamamışsınız hiçbirşeyi bilmiyorsunuz NOLUR BÖYLE KONULARDA BEYİN DİYE BİŞEY VAR KULLAN SEMA

  • yusuf negis
    yusuf negis

    sağ taraftaki insan haklı olabilir ama çok dalga geçerek konuşuyor hor görerek konuşuyor gerek bakışları gerek lafları beni tilt etti

  • ata.
    ata.

    Bir katile acımak ve empati duymak kişiyi potansiyel bir suçlu yapar.Başımı örteyim diye beynini örtmüşsün haberin yok!

  • eunoria
    eunoria

    ya şu kadın çok boş konuşuyor

  • Dilara Neva Karacop
    Dilara Neva Karacop

    Bu kadının bir psikolojik destek alması lazım.

  • Eylül Su Dura
    Eylül Su Dura

    hemcinslerinin gördüğü şiddeti normalleştiren, "katile de acımak lazım" diyen hanımefendi.. çok özür dilerim sizi asla ciddiye alamıyorum

  • Fatma ÖVEY
    Fatma ÖVEY

    O kadar empati ne bilmiyorsunuz ki LGBTİ+ bireyleri terörist ilan ederken 'katile de acımak lazım' diyebiliyorsunuz

  • SokkA HandsomE
    SokkA HandsomE

    Cahile tekrardan bir şey anlatılamayacağını anladım..Ve katile acıması çıldırıcam gerçekten..

  • Umut Yilmaz
    Umut Yilmaz

    Acaba Sema Hanım bir taciz veye tecavüz olayı yaşasaydı yine de böyle konuşabilir miydi? Biraz empati yapsa kendisi KATİLE ACIR MIYDI? Çok merak ediyorum.

  • Süleyman Şahin
    Süleyman Şahin

    Katilede acımak lazım derken? Sema hanım umarım bir an önce bu kafanızı değiştirir ve kendinize gelirsiniz.

  • Aleyna Uçar
    Aleyna Uçar

    Katile empati var da neden LGBT' ye empati yok. Saçma saçma konuşup kendini bilmeyen bir insandan başka biri değil. Bende kapalıyım ve çok şükür Allaha inanıyorum ama cidden bu kadın yüzünden çok utandım. Ben ondan küçüğüm ama o benden daha at gözlüğüyle bakıyor. Çok üzüldüm. İnşallah kendini düzeltir.

  • Besra Nur
    Besra Nur

    LAAAAAAA HOOOOOOOOOOOOO KAPALI KADIN SEN NİYE ÜZÜLÜYORSUN KATİLE

  • Arıza Arıza
    Arıza Arıza

    pqeen den geldim link attı

  • kpop_ family
    kpop_ family

    Kapalıya sinir oldum

  • Bengisu Sarıkaya
    Bengisu Sarıkaya

    katille empati kurmak... her olayı kadına bağlamak... sizin bu yaptığınız katillere destek çıkmak kusura bakmayım sema hanım

  • Pınar - 프나르
    Pınar - 프나르

    Sema hanım lütfen beyninizi kulanmayı deneyin

  • holy
    holy

    onuncu dakikadan sonra bu video asla izlenmez. tartışırken kendinizi savunurken en azından tutunabileceğiniz bir dal olmalı. sayın sema hanım, tanrı size akıl vermiş, lütfen doğruya kullanın. aklınızı kullanın ve psikolojik bir destek alın. iyi günler.

  • ilayda taşar
    ilayda taşar

    kAtİlErEdE aCıMaK gErKlİ ÇAY KAHVE İSTERMİSİNİZ HAYATTA ACIMAM OLUM SEN HANGİ KAFAYLA YAŞIYON

  • Nazlıcan Öncü
    Nazlıcan Öncü

    Bu kadar suçsuz olan birini öldüreni savunmaya nasıl diliniz varıyor bilmiyorum.

  • SSoner K
    SSoner K

    Bu kadının aldığı nefes için, dünyada kapladığı yer için vergi ödemesi gerek.. Hakikaten benim oyumun bunun gibilerle bir olmaması lazım. Bunu kim yazar yapmış ayrıca kitapları içinde harcanan kaynaklara, ağaca yazık..

  • • Nisa
    • Nisa

    Katil ile empati kuran herkes potansiyel katildir, şiddete başvurmak bir tür ruh hastalığıdır, başını kapatacaksın sema beynini değil.

  • begüm glb
    begüm glb

    Şükran Hanım tek hatanız,o kadın ile bu konuyu tartışmanız.

  • Candy._.gacha. tr
    Candy._.gacha. tr

    Ya katille nasıl empati kurabilirsin kadın yeter ya konuşma lütfen birisinin canını alanla neden empati kurayım ya deli misin

  • Imaginewolf 264
    Imaginewolf 264

    Sema Maraşlı hanım lütfen aklınızı kullanın, yani söylenecek o kadar çok şey var ki. Sema hanım bence bu videoyu bir kere baştan izleyin, lütfen.

  • Handan ARIKAN
    Handan ARIKAN

    kadın ozaman senin mantıgınla düşünürsek teroristleride düşünelim yapmayın ya okuyun azcık

  • Tahsin Yıldız
    Tahsin Yıldız

    Allah'ım şu kadına kıl fikir ver katille nasıl empati kurulabilir 😠😠😠😠😠

  • Sevde Didem TUĞRUL
    Sevde Didem TUĞRUL

    yan nediyo bu hanımefendi ya ne diyooo

  • Esma nur Turna
    Esma nur Turna

    zihniyetsizliğin ve cahilliğin ne kadar kötü bir şey olouğunu bugünde sema hanımdan öğrendik

  • BLACK MAMBA
    BLACK MAMBA

    Sema hanım gelecekte bir yakınınızın ya da sizin başınıza da gelse yine katil ile empati kurar mısınız?? Ama sizin başınıza bir şey gelse yine sizin haklarınızı bizler koruyacağız. O kadar cahil cahil konuştunuz ki videoyu izleyemedim bile. Güya yazarsınız. Yazıklar olsun size ve sizin gibilere.

  • TaeXbetül
    TaeXbetül

    ALLAH RIZASI İÇİN SUSUN

  • Roblox Işılay
    Roblox Işılay

    Pelinden geldik

  • Guler Goktas
    Guler Goktas

    Biz öldürülmek istemiyoruz !!!

  • azra salman
    azra salman

    Sema hanım katille empati kutmak ne demek benim canım annem büyütsün çaba sarfetsin beni yetiştirsin ordan bir tane soysuz çıksın beni öldürsün ama empati kurayım öyle mı tamamdır sema hanım yeterli

  • Göksu
    Göksu

    Ağlamıyorum gözüme cahillik kaçtı

  • Ebru Altınkaya
    Ebru Altınkaya

    Cinayetler kadınların ses çıkarmasından değil ablacım sizin gibi zihniyetlerin ve sizin gibi hakimlerin yüzünden arttı

  • batuhan Kartal
    batuhan Kartal

    Sema hanım sanırsam biraz içmiş sanırsam dedikleri kelimeler çok saçma geldi bana

  • ata.
    ata.

    Katile acımak mı lazım???Şaka yapıyor galiba.İsterse annesi isterse babası ölsün bu onu hiçbir türlü haklı çıkarmaz.Ne olursa olsun kim ölürse ölsün katil haklı çıkmaz ve çıkamaz.

  • Destiny
    Destiny

    Sayın Sema Maraşlı lütfen en kısa sürede Iq testi yaptırınız tehlikeli derecede düşük olma ihtimaline karşı önlemler alınız.

  • Guler Goktas
    Guler Goktas

    Bu ülkede daha fazla katil istemiyoruz!! Biz kadınlar ölmek istemiyoruz ! Katile acımayacağız çünkü o bir insana acımamışş!!

  • bebeq penguen
    bebeq penguen

    Annesi babası olmadığı için yetişme yurdunda büyüdüğü için hapisten kaçıp gencecik bi kızı öldüren bi yaratığın neyine acıyacağım ben bide kitaplarınızı var yazık sizin gibi rezil insanları gördükçe sinir krizi geçiriyorum

  • Ebru Altınkaya
    Ebru Altınkaya

    10.00 katile de acımak lazım nasıl bir sözdür ya ,bir gün seni kızını veya herhangi bir yakınını öldürdüklerinde de katile de acımak lazım diyebilecek misin acaba? kafana yazık, iğrendim yemin ediyorum

  • Derya Özbek
    Derya Özbek

    YA SEMA BENI DELI ETTIN YA BU NE APTAL BI DÜŞÜNCEDIR YA" KATILE DE ACIMAK LAZIM" NE YA, LÜTFEN SUS!

  • Elif Kandemir
    Elif Kandemir

    sema hanım bu yaşa nasıl gelmiş merak ediyorum doğrusu katile acımak mı??????

  • bebeq penguen
    bebeq penguen

    "Katile de acımak lazım" yazık gerçekten yazık zihniyete bak,tacizcilere psikolojisi bozuk alkollü vs. diyerek savunuyorsunuz bu kadar yüzsüz olacağınızı veya bu kadar iğrençleşebileceğini düşünememiştim yazık

  • İrem Şahin
    İrem Şahin

    Sema Hanımın galiba hemcinsleriyle bir sıkıntısı var olaylara sadece kendi yaşanmışlıklarından bakıyor. Dinlerken utandım kadın kadının düşmanı olmamalı...

  • Random Bey
    Random Bey

    Böyle birinin bu hastalıklı düşüncelerini böylesine yüksek kitlesi olan kanalda paylaşmasına izin verilmesi de ayrı bir olay.

  • bebeq penguen
    bebeq penguen

    İhale falan alıyoruz büyütmüşüz işleri maşallah

  • Ezel Şalgam
    Ezel Şalgam

    Arkadaşlar Türkiye Cumhuriyeti laik bir devlettir. Laiklik; din ve devlet işlerinin ayrı yönetilmesidir. Müslüman bir devlet derken? Ablacım ülke müslüman değil, devlet müslüman değil. Nüfusun çoğunluğu Müslüman, ya sabır!

  • Cat Dunno
    Cat Dunno

    Avukat şükran hanımı tekrar istiyorum yeni bir videoda konuk edin ne olur, eğitimli ve bilgili olduğu konuşma tarzından ve fikirlerinden belli oluyor.

  • Diremsu Pekşen
    Diremsu Pekşen

    Allah çarpsın ki ekranın içinden geçecektim yaa sabırrrr

  • Ezel Şalgam
    Ezel Şalgam

    İlk beş dakikasında kapattım, teşekkürler Sema Hanım!

  • buse
    buse

    şükran hanım her şeyi kanıtlarıyla anlatıyor diğer kadın hayır mümkün değil diyerek cevap verdiğiniz zannediyor? bu bi cevap değil hanımefendi

  • Gökçe
    Gökçe

    7:06 Müslüman ülke derken?

  • Gökçe
    Gökçe

    Şu örtülü kadın bir erkek tarafında öldürürse umurumda olmaz. Bu kadar cahil olmamalı dünyada.

  • Gökçe
    Gökçe

    Buram buram cahillik var baş örtülü kadında, izlerken bile sinir oldum

  • Hilal Telden Tele
    Hilal Telden Tele

    İstanbul Sözleşmesi yalnızca kadını kapsamamasına karşın neden kadın eşeyi/cinsiyeti vurgulanıyor sorusuna yanıt: 6:00 7:48 öncelikle kimse o olaya bakıp tüm erkekleri yargılamadı. Boş algı yaratmaya çalışma. Ayrıca her halta yok ruh hastası, yok psikolojisi bozuk diyerek sorumluluğu 'suçlu' kişiden alma girişimlerinde bulunmayın. Çünkü yemiyoruz. Sorun bizzat kişinin kendisidir! Madem ruh hastalıklarından girdik konuya örnek verelim. Pedofoli örneğimiz olsun. Çocuk taciz eden, tecavüz edenlerin birçoğunda suçlu olanlar pedofoli kişiler değil, bizzat düzcinsel/heteroerkeklerdir😊😊 Bakın görüyor musunuz? Bu kişilerin psikolojik bir hastalığı var, ancak suçu işleyenlerin bir çoğu bu kişiler değil. Suçlu biri bu programa çıksa bu kadından daha az savunur kendini, utanır! Yani suçluyu korumak konusunda suçludan daha havesli olacak kadar alçalmayın bir zahmet!! Kapalı kadının verilere verdiği karşıt yanıt 'bu veriler yalan' demekten öteye gidiyor mu? Kişi azıcık kendi bilgisizliğinden utanmalı. Utanmalı ki cahilliğini gidermeye çalışmalı, saldırmak yerine. Bu kadının da niye cahil olduğu çok açık, sürekli devam eden din vurgusuna bakın. Kimse bana yok inanca saygı yok şu yok bu demesin. Sizi bu hâle getiren inancınızı itinayla seveyim!! 8:26 kadınların yaptıklarının suç sayılmadığı tespitinin kaynağı neymiş? Bu kadın niye söylediği hiçbir şeye kaynak sunmak zorunda hissetmemiş kendisini acaba. Söylediği tek şey bak şu bana şöyle iftiraya uğradım dedi, böyle iftiraya uğradım dedi🙄🙄 Bu ne ya?? 8:40 bakın yapıyorlar diyor, veri sun deseydi biri orada sunabilir miydi acaba? Bizzat yaşadım şehirde hiçbir kadının uğradıkları tüm fiziksel şiddete karşı şikayette bulunmadığını birebir görüyorum. Bu kadının sözü ettiği en 'ufak' sıkıntıda şikayette bulunan kadınlar nerede ya?? Neden ben göremedim?? Kim onlar, Allah'ını seven tanıştırsın ya!! 9:59 bakın bakın nasıl da katille empati/eşduyum kurun diye neler bildirecek size. Bakın bakın!! O cinayete kurban giden kişiyle değil, o kurbanın ana babası atasıyla değil bizzat katille yakınlık duyun diye neler yumurtluyor!! O kişinin nasıl o hâle geldiği değil konu! Tartışma o hâle bir biçimde gelmiş kişilerin kurbanları olabilecek kişileri korumakla ilgili!! Ha ayrıca diğer savunmalarına bir biçimde bu ülkenin, toplumun yargıcına, yargısına, polisine, insanına toz kondurmayan şu kişiliksiz kadın bu katili savunurken diyor ki 'Toplum bu katili yarattı.' Ne güzel! DEMEK SEN DE İÇİNDE YAŞADIĞIN TOPLUMUN SUÇLU YETİŞTİRME POTANSİYELİNİN YÜKSEKLİĞİNİ FARKINA VARMIŞSIN!! O ZAMAN KURBANLARI KORUMAK YERİNE NEDEN BU KARŞI ÇIKIŞ! Yine kafalar bir milyon 10:31 az kaldı bekliyorum. Komplo teorisi kafası bu. Koskoca sözleşme onca kişi tarafından sırf sizin evlilik kurumunuz zarar görsün diye yazıldı, çizildi, edildi, savunuluyor. Mükemmel bir kafa. Bu kadın önüne koyduğunuz herhangi bir komplo teorisine de sıkı sıkı sarılır. Bayılır komplo teorilerine. Deneyin görün . 10:49 geldiği günden beri cinayet ve şiddet artmış🤔🤔 Merak ediyorum şu kadının kafasında şu senaryo mu geçiyor: Bir evlilikte herhangi bir şey yokken sözleşmenin piyasaya çıkmasıyla birlikte tabaklar, çanaklar duvardan duvara mı atılmaya başlanmış. Biri hadi şurada kadın cinayeti işleyin mi demiş? Cidden bu senaryoya inandı mı? Sözleşme nasıl oluyor da suçsuz, günahsız 'erkeklerimizi' bir anda suça eğilimli kılmış acaba? 11:08 halla halla, öyle mi? Kadına bak, şiddete eğilimli herifte gene suç yok!! Aq ben niye o zaman kimseye seni şöyle keserim böyle biçerim demiyorum!!! Bende neden öyle saçma sapan bir davranış geliştirmesi şu sosyal medyada!! 11:55 dedim ben bu kadın komplo teorilerine bayılıyodur😊😊 Bu kadının tüm o görüleri ile farkına vardığı 'büyük planı' dinlemek isteyen buyursun dinlesin. Hatta örnek alsın😊Daha fazla katlanamayacağım.

    • Hilal Telden Tele
      Hilal Telden Tele

      Kadın vurgusunu kadınlara depr vermek olarak pazarlıyorlar ya!! İnanamıyorum!! Bu kadar cahillik fazla ya

    • Hilal Telden Tele
      Hilal Telden Tele

      13:33 ayrıca görüyorum, eğer eşitliği savunuyorsa feminizm neden o zaman bu pozitf ayrımcılık, bu gibi sözleşmelerde ki kadın vurgusu, erkek terörü söylemi gibi itirazlar geliyor. Yanı gösterdiğim yerdeki kadınınkine benzeşen tavırda. Öncelikle her şeyden öte bunu diyecek kadar madem konudan bihaber cahillersiniz, neden utanmıyorsunuz bilgisizliğinizden? Utanmadığınız gibi karşıt bir görüşü savunacak yetkinlikte olduğunuza inanıyorsunuz. Her şeyden önce beyniniz varsa toplumumuzun gerçekkerini farkındasınız dur. Bu toplumun ataerkil olduğunu ve 'ötelenenler' diye bir gerçekle yüzyüze olduğumuzu biliyorsunuzdur. O ötelenen sınıfın içinde yer alan herhangi bir bireyin on adım geriden başladığını farkındasınız dur! Eğer ki kadın, lgbti, çocuk diye vurgulanma gereği duyuluyorsa toplumumuzda bunun nedeni vurgulanan gruplara daha çok değer verilmesi değil, BU KİŞİLERİN ÖTEKİLEŞTİRİLMESİDİR. Yani kadın diye vurgulanması kadınlara değer verildiği için değil, tam tetrsi bir sebepten kaynaklanmaktır. Ve siz bundan utanmıyorsunuz, utanmadığınız gibi 'nerede eşitlik dvsjsjsbns bu mu eşitlik' diye itleşiyorsunuz! Size önerim madem konudan bu kadar uzaksınız ve yalnız sosyal medyayla birmşeyler öğrenip bir şeyler havlıyorsunuz, bir adım atın ve elinizir konu ile ilgili kitap alın OKUYUN!!

    • Hilal Telden Tele
      Hilal Telden Tele

      Ayrıca bu kadın asla bireysel örnekler vermenin ötesine geçen bir savunma yapamaz😊 şöyle salak saçma bir üslup görmedim. Muhattap alınan kitlenin şu kadar beyni olsa... Neyse

    • Hilal Telden Tele
      Hilal Telden Tele

      13:03 bakın, kadınlar akıllı kadınlar kurnaz. Bu ve benzeri tümceyi bu üslupla kuran herhangi bir kadın ya da erkek, fark etmez, o kişiden uzak durun. Ağır bir aterkil, kadını şeytanlaştırma kültürü ile yoğrulmuş bir kişidir karşınızdaki. Yalnızca ortamdan uzaklaşın😊

    • Hilal Telden Tele
      Hilal Telden Tele

      Hayret acaba neden ben cinayet işlemlerim şu güne dek, hayret. O kadar da cinayet romanı gördüm. Hayret de hayret🤔

  • buse
    buse

    erkeğ sokağ atıysnğğz

  • halu ih bin uwe
    halu ih bin uwe

    Kapalı kadının erkekleri bu denli savunması garibime gitti sanırım kendisi erkekler tarafından her hangi bir zorluğa maruz bırakılmamış keşke kalıplaşmış düşüncelerini bir kenara bırakıp gerçekleri konuşsaymış...

  • buse
    buse

    1 yılda 300 kadın cinayeti olmuş diyorlar. kapalı kadın da diyo ki her gün kadın cinayeti okuyamaz çok abartı???? veriler bunlar

  • buse
    buse

    sema hanım ne demek katile hak verin? siz önce ölen kadınlarımızın hakkını arayın sonra bırakın katile hak verelim

  • Buse Genç
    Buse Genç

    yazar abla cidden bir pick me girl

  • Asuman Aktaş
    Asuman Aktaş

    Avukat hanım peygamber sabrı varmış sizde maşallah ben olsam dayanamazdım bu düşünceyi sürekli önüme güden bi hem cinsime bi insana

  • Ha Neul Kim
    Ha Neul Kim

    15:55 18 yasimda babama bicak cekmek zorunda kaldim, annemi dovuyor dige. Suclu ben miyim yoksa babam mi?

  • Reyyan Şadoğlu
    Reyyan Şadoğlu

    İstanbul sözleşmesinin kalkmasını dileyen hanımefendi için konuşuyorum gerçekten çok üzüldüm. Adamı evden gönderiyorlar evlilik yıkıyorlar diyor. Tedbirdir bu o eve dönen adam sen beni şikayet ettin rezil ettin vs gibi sebeplerle veyahut tekrar bir anlaşmazlıkla öldürürse ne olacak? Hem katile acımak lazım da nasıl bir cümle her ne yaşamış olursa olsun kimsenin can almaya hakkı yoktur gerçekten bu zihniyette bir insan olduğu için hanımefendi adına üzüldüm

  • Semiha Arslan
    Semiha Arslan

    Öldürmenin hic bir sebebi olamaz sözüne katiliyorum 👍👍

  • Ha Neul Kim
    Ha Neul Kim

    Benim de ismim Sema ve bu kadin yuzunden ismimden sogudum resmen

  • Ha Neul Kim
    Ha Neul Kim

    0:50 kadın cehaletin kanıtı resmen

  • vegeterian kofte
    vegeterian kofte

    tarafların savundugu şeyi kenara bırakıp bunların konusulma sebebinin uygulanamayan kanunlar ve düzensiz yönetim, çok yazık ve korkuyorum

  • Kadriye Yılmaz
    Kadriye Yılmaz

    Sema hanım Şükran hanımın her dediğini saptırmaya çalışmış resmen. Sema hanım video boyunca hep aynı şeyleri söyleyip durdu. Gerçekten erkeklerin kendini sevdiklerinden daha çok sevdiğinizi düşünüyorum. Bu kadar saçma cümlelere karşı sabırlıca dinleyen Şükran hanımı da tebrik ederim,takdire şayan bir sabır.

  • Berder88
    Berder88

    Sema Maraşlı birçok iddiasında haklı ve argümanlarını somut verilere dayandırıyor. yorum yapanlar tamamen taraflı ve önyargılı, cevap veremeyince cahil deyip geçiyorlar. bence asıl cahil olanlar kendileri

  • ICE earth Sasquatch
    ICE earth Sasquatch

    Yayın evleri sizi nasıl kabul etti gerçekten merak ediyorum,kitaplarınızı okuyan kanser kitle gerçekten bizim aramızda yaşadığına inanmakta güçlük çekiyorum.Katilleri yücelten bir insanı destekleyen insanlar daha tehlikelidir benim gözümde.

  • ömer arslan
    ömer arslan

    Söz kesen biri varsa kesinlikle haksızdır kesin net.

  • Havva Barut
    Havva Barut

    Herkese de yazar dememek lazım

  • Buse Gül Bilgin
    Buse Gül Bilgin

    Neden bilmiyorum ama başörtülü olmasından bir tesettürlü olarak çok utandım...

  • ilkersezen
    ilkersezen

    Erkeğin evden uzaklaştırılması ile ilgili uygulama, Taraflardan her hangi birisinin beyanı ile her iki tarafta aynı süre ile evden uzaklaştırılır ve müşterek çocuklar uzaklaştırılma süresi boyunca devlet himayesine alınır şeklinde değiştirilirse, şikayet oranı ne kadar düşer acaba diye merak ediyorum. Ortada var olan sorunun ortak bir problem olduğu ve eşitlik ilkesine dayanılarak hareket edildiği göz önünde ise şayet

  • Zumra Can
    Zumra Can

    Sema hanım sizi dinlerken sinirlerim semaya erdi...

  • ahmet efe aksaray
    ahmet efe aksaray

    anlamadigim sey neden kadinin korunmasi bu kadar gucune gidiyor umarim bir gun basina gelmez bunlar

  • Güneş Derin
    Güneş Derin

    İşine gelen yerlerde yurtdışı araştırma istatistiklerini verip işine gelmeyen taraflarda yurtdışı istatisliklerine inanmıyorum diyen Sema Maraşlı Allah seni bildiği gibi yapsın rezillik rezillik rezillik..Feminist değilim ..

  • HAKAAN
    HAKAAN

    Sema hanım aile bakanı olmanız lazım , toplumu tanıyan anlayan birisiniz , Allah uzun ömür versin size.

  • Deniz Yilmaz
    Deniz Yilmaz

    kadin dirdiri ve abartisini kücümsemeyiniz, bu dirdir yüzünden milyonla erkek kahvehaneleri dolduruyor, bu abarti yüzünden tonla cocuk egri bügrü büyüyor, toplum olarak erkegiyle kadiniyla cok defolarimiz var. Eger en büyük kusuru erkeklerde görürseniz bu isi altindan cikilamaz hale getirirsiniz. Erkegin en büyük dezavantaji fiziken daha güclü olmasi. Bu fiziki gücü kadinlara verseydik, varin düsünün farkli olan acaba ne olurdu

  • Dr. Su
    Dr. Su

    Anlatılan hikayeler kanal 7 dizilerinden saçma lan

  • Elif Onursal
    Elif Onursal

    Şiddet konusunda erkekler birbirlerini kınarlarken, tesettürlü hanımefendinin bu kadar erkeği savunması akıl alır gibi değil. Allah korusun bir gün hanımefendi öldürülse,biz suçu hanımefendi de mi arayacağız?

Sonraki