Oğuzhan Uğur'la P!NÇ (Bölüm 43): Cinsel Terapi, Medya Arkası, O Ses, Şevket ÇORUH, Murat AKKOYUNLU
1:45:08
2,514,956
Reddit
Oğuzhan Uğur ile P!NÇ!in bu bölüm konukları Şevket Çoruh ve Murat Akkoyunlu. Ayrıca Türk televizyon efsanesi "Medya Arkası" bölümü de Oğuzhan Uğur ile yeniden hayat buluyor.
👉 Babala TV TRwatch kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
▪️ Part 1 Konular : Giriş , Vampir Gey , Koca Ayakkabılar .
▪️ Part 2 Konular : Astrolog Yarışması , Otobüste Uyuyanlar .
▪️ Part 3 Konular : Cinsel Terapi .
▪️ Part 4 Konular : Torpil .
▪️ Part 5 Konular : Like Adabı , O Ses Jürisi .
▪️ Part 6 Konular : El Bombası ve Mini Mevzular .
▪️ Part 7 Konular : Şarkılar ve Tespitli Medya Arkası .
▪️ Part 8 Konular : Çeteye Özel .
▪️ Part 9 Konular : İşsizlik , Röportaj Adam .
▪️ Part 10 Konular : Şevket ÇORUH ve Murat AKKOYUNLU .
▪️ Part 11 Konular : FİNAL .
P!NÇ'in diğer bölümleri:
❗ Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Okan BAYÜLGEN, Sarp BOZKURT, İlker AYRIK, MİT Dayağı
trwatch.info/ex/video/a6yHuau8nZSpqpo.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: ÖTV, Neuralink, Orduevi, Koray AVCI
trwatch.info/ex/video/hKGj08zSodCYlp4.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: YKS, 4. Sezon, Yeni Stüdyo, Kokoloji Testi, Check Up, Opera
trwatch.info/ex/video/gm9unrfWYdWYhNk.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: Ali Biçim, Mesut Can Tomay, Uberkuloz, Ela Rumeysa Cebeci
trwatch.info/ex/video/m4Z5rLXIf7yaeMk.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ: İrem Derici , Mafyacılık, Aptal Kutusu, Pezeberk, Sosyal Mesafe
trwatch.info/ex/video/dISx2tW7oqiqe7M.html
❗Oğuzhan Uğur'la P!NÇ feat. MEVZULAR - Konuk: İbrahim Büyükak
trwatch.info/ex/video/l2hopr21gK3So9U.html
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► instagram.com/babalativi
Facebook ► facebook.com/babalativi
Twitter ► twitter.com/babalatv

YORUMLAR
  • BaBaLa TV
    BaBaLa TV

    Part 1 Konular : Giriş , Vampir Gey , Koca Ayakkabılar . Part 2 Konular : Astrolog Yarışması , Otobüste Uyuyanlar . Part 3 Konular : Cinsel Terapi . Part 4 Konular : Torpil . Part 5 Konular : Like Adabı , O Ses Jürisi . Part 6 Konular : El Bombası ve Mini Mevzular . Part 7 Konular : Şarkılar ve Tespitli Medya Arkası . Part 8 Konular : Çeteye Özel . Part 9 Konular : İşsizlik , Röportaj Adam . Part 10 Konular : Şevket ÇORUH ve Murat AKKOYUNLU . Part 11 Konular : FİNAL .

    • cemre koçuoğlu
      cemre koçuoğlu

      KAMERANIN ARKASINDAKİLERİ Bİ PİNÇ BÖLÜMÜNDE GÖSTERİRMİSİNİZ NASIL GÜLÜYOLAR YA SJSJSJSJ

    • Salih Aydın Taşdan
      Salih Aydın Taşdan

      O 9 9ş 9 9lpp.9.ppp9p pm9pp9lpp 9 9pp.9p 9p9po9p om 9p ol olsun oooo 9plplop 9l9 mppp9 pppp9 o ppl9

    • Salih Aydın Taşdan
      Salih Aydın Taşdan

      Olur L9 normal. 9p 9ş.p 9p 9 9.9

    • Salih Aydın Taşdan
      Salih Aydın Taşdan

      O Lol ol

    • Salih Aydın Taşdan
      Salih Aydın Taşdan

      Olur o. Lppoo9 lolo ol. Polis 9 da. P9p lolo 9p9p.p.9 9p9p.p

  • Arman Hayri
    Arman Hayri

    Medya arkadasındaki tv görüntülerini izlerken iq seviyem eksilere düştü.

  • Yunus Emre Çelik
    Yunus Emre Çelik

    33:30 biz izliyoz küçüklerde küçük videoları izlesin anlat sen abim

  • Dilayda Güner
    Dilayda Güner

    Oğuzhan abi diline muhabbetine sağlık.Moralim sıfırdı tavan oldu şuan iyi ki varsın😂😂👌

  • Murat Kurt
    Murat Kurt

    Abi sen parti kur arkandayız 🤣😅

  • Ender Elohim
    Ender Elohim

    Tiyatrolar ile ilgili canımı sıkan detay ise neden koskoca tiyatrolar kirada bekletiydi. Nasıl bir vizyonsuz insanlarız böyle binaları kirada işletiyoruz anlamadım.

  • By Coşkun
    By Coşkun

    Çekemiyorlar seni Oğuzhan abi

  • MayaMaya
    MayaMaya

    şaka maka disk like ben yorum yazdığım da 8.1 B ...... bu nasıl bir şuursuz güruhtur....... -ki mevzular takipçisiyim bu nedir yaaa..... yuh diyorum.....yuhhhh......

  • Simge Kutluk
    Simge Kutluk

    Abi feyza altunu da alsanız süper olur

  • Melis Melis
    Melis Melis

    linç gelmesi muhtemel konularda : hiç kimse : oğuzhan abi : enteresan gerçekten.

  • Eme Bugs
    Eme Bugs

    Çok tatlısın

  • zey zey
    zey zey

    Tiktokçu gençlere yaptığı yorum ile bakış açısı değiştiren koca yürekli adam Oğuzhan Uğur...

  • GÖNÜL KARAGÖZ
    GÖNÜL KARAGÖZ

    Bi tanede yakışıklı çağır (pamiri mesela)

  • Tahsin Can
    Tahsin Can

    36:13 abla nasıl kesiyor ama

  • Yusuf Tunc
    Yusuf Tunc

    Porçay gelsiin

  • Elif Demir
    Elif Demir

    adam haklı

  • muammed said gümüş
    muammed said gümüş

    Abi bana şevket çoruh ve murat akkoyunlu ile sohbet edebilme imkanını verdiğin için çok teşekkür ederim sayende kendimi bi bok sanıyorum saygılar :)

  • Anakin Skywalker ဗ #FREEPORÇAY
    Anakin Skywalker ဗ #FREEPORÇAY

    12:27 Tuğkan abinin sesini duymadıysam ne oliyim.

    • Nesmysly
      Nesmysly

      Sesi daha ince Tuğkan abi olamaz :d

  • Emine Öztaş
    Emine Öztaş

    1 saatten sonrsası neden sıktı onceden bitmesin derdim lakin eksik dua etmişim icerik icin saçma kulvarlara girilmemeli

  • Duygu Candan
    Duygu Candan

    Oğuzhan abinin mükemmellinin farkında olupta Disklike atanların inadına beğenin videoyu .

  • Oyun Evi
    Oyun Evi

    mercimek reisi izleseydiniz keşke be

  • Can YILMAZ
    Can YILMAZ

    Uyurken zıplama olayı; Beyin bazen uyku ile ölümü karıştırır ve vicud ölümü diri mi anlamak adına vicuda anlık şok atar.....

  • Eymen Bekir Sarıcaoğlu
    Eymen Bekir Sarıcaoğlu

    Abi izlemeden like attım sonra bunları dedin ben has ben like atmıştım dedim ; )

  • Cn Trn
    Cn Trn

    Arkadakilerin herseye gülmesi ne mk Oğuzhan çukunu acsa gulcekler

  • Fery Shoon
    Fery Shoon

    Kıral

  • Vahdet Alitaş
    Vahdet Alitaş

    45:10

  • yiğit yıldırım
    yiğit yıldırım

    röportaj adam kısmındaki şarkının ismini bilen var mı

  • Tuana Arslan
    Tuana Arslan

    aga madem önceki bölümleri beğenmiyolar bunu izlemesinler beğenen beğeniyo

  • Klementayn Elif
    Klementayn Elif

    32:43 hatayda oturuyorum ve o ağaçlar evimin dibinde yanmaya başladı ve o ağaçları kestiler orası şu an iğrenç görünüyor. Ve oraya hala bir ağaç dikilmedi

    • KarmanÇormanŞeyler Türk
      KarmanÇormanŞeyler Türk

      Sen dik ozman fidanlar bendeb

  • Devran Albayrak
    Devran Albayrak

    Alp kirşana ne kadar benziyo lan

  • Settar Ayan
    Settar Ayan

    Tiyatro yapan türkü söyleyen insandan zarar gelmez seviyoruz seni Şevket Çoruh

  • The Asab
    The Asab

    Babala tv Babala tv Babala tv Babala tv Babala tv Babala tv

  • murat kayar
    murat kayar

    Helal olsun Sayın Şevket Çoruh'a deyip ayakta alkışlıyorum. Memleketin böyle bilgili kültürlü cesur zeki sanatçılara daha çok ihtiyacı var.

  • Suleyman Reyiz
    Suleyman Reyiz

    raportaj adam

  • Ali Eymen Akkuş Fan
    Ali Eymen Akkuş Fan

    Abi ağır mimarı çağır

  • tugberk yılmaz
    tugberk yılmaz

    d

  • tugberk yılmaz
    tugberk yılmaz

    d

  • Ceylin Albayrak
    Ceylin Albayrak

    Abi seni çok seviyorum

  • Alparslan Mahmut Kara
    Alparslan Mahmut Kara

    59:38 o rahatlama bana bile geldi yaa gercek Oğuzhan Uğur budur yaa filtrelenmişini de izliyoruz ama doğalı başka güzel.

  • Tunahan Alper KARAKUŞ
    Tunahan Alper KARAKUŞ

    Keyifle izliyoruz

  • Reslan Genç
    Reslan Genç

    Şevket Çoruh 🔥⭐👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑

  • Reslan Genç
    Reslan Genç

    O üçlemeyi üçledik hocamm.Evli mutlu çocuklu 🤗

  • Tayfun Gülmez
    Tayfun Gülmez

    Oğuzhan ın arka sokaklar bölümü hangisi bilen var mı?

  • Gökhan Özçelik
    Gökhan Özçelik

    Slm Babala TV o gerizekalıları takma kafana bizler seni keyf ile izliyoruz 👍

  • Merve Oral
    Merve Oral

    abi ne olur boyle acık konus super ya gulmekten agladım bildigin bvhvrvruvburıbıurbru

  • Timur Ağayev
    Timur Ağayev

    49:50 En sonunda bu lafı birisinden duydum ya Gözüm açık gitmem

  • Timur Ağayev
    Timur Ağayev

    33:30 yoo girmedik

  • İsmail Bozkurt
    İsmail Bozkurt

    Askerdeydim baya video birikmiş iyi oldu 😅

  • Osman Akbaş
    Osman Akbaş

    Kıral

  • Ayşe Akbaş
    Ayşe Akbaş

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Ayşe Akbaş
    Ayşe Akbaş

    Abi varya Türkiye enin 1 numaralı komik insanısın

  • Erhan Kor
    Erhan Kor

    Uzun zamandır çok merak ettiğim birşeyi sormak istiyorum Neden bu kadar çok kesiliyor videolar bizim izlediğimiz 15 20 saniyelik bi bölümde bile 4-5 defa kesilmiş kırpılmış bölüm var izlerken de insanı rahatsız ediyor açıkçası.

  • Semih Arici
    Semih Arici

    gelen cinsel terapici abiyi video kapağında alp kırşan a benzettim

  • ibrahim arslan
    ibrahim arslan

    Altın portakal Antalya’nın portakalları meşhur diye değil altın portakal adında portakala benzer bir meyveden geldiğini biri söylesin biz de bir şey anlatıyormuş gibi devam edelim izlemeye 😀

  • Məhəmməd Paşayev
    Məhəmməd Paşayev

    Seni seviyorum

  • Sema Baştürk
    Sema Baştürk

    Ne yani konuk olmam için ünlü mü olmam lazım oğushan abi ben de grafik tasarım mezunuyum ama lise terk 😂😂umarım bir gün denk düşeriz işte ünsüzüm diye beni konuk almadın ya bak bu. Güünde ünsüzüm denk düştük işte diyicem sana unutturma bana 😈Nur Sena Baştürk 💛

  • Baran Adgzl
    Baran Adgzl

    Abi çok güzelsin ama benim bilinçli uykuya geçmem lazım:D 11:47 de kaldım sonra devam edecem

  • Sezer Bulut
    Sezer Bulut

    Lan cidden dislike attim ve söyledi kaldırıp like attim 😂

  • ali ekli
    ali ekli

    şevket çoruk sen veo müşde hocanla başka hocala yaşa andon

  • Mert Kaymaz
    Mert Kaymaz

    Ha ha ha!!

  • Nuh Bey
    Nuh Bey

    Murat abiye fazla söz verilmediği için dislike

  • Efecan Akalın
    Efecan Akalın

    Hacı tamam hepsine herkese saygı falan da. Ya dalga geçebileceğin bi şeyler koy şu medya arkasına ya medya arkasını boşver yani be.

  • zeynep atalay
    zeynep atalay

    Bu arada Oğuzhan abinin o dediği eski sevgilisi Tuğçe Karabacak :)) SELAMLAARRRR

  • Esra
    Esra

    Aykut Elmas'ı artık pinçe almalısınız. Geç kaldınız be abi 😒🙄

  • ASRIN OZDEMIR
    ASRIN OZDEMIR

    Nasil TAAAK diye BURDAYUMMMMM

  • Emre H
    Emre H

    1:00:00

  • minecraft oyuncusu
    minecraft oyuncusu

    Sadece sen konuşacaksan neden konuk alıyorsun ki? Adam oturdu oturdu gitti, şaka gibi

  • Ayşem Deniz
    Ayşem Deniz

    👏🏻👏🏻👏🏻🌸

  • Selva Nur
    Selva Nur

    Aykut elmas nolurrrrrrr

  • Ortaya Karışık
    Ortaya Karışık

    Abi pinç ilk bölümler gibi olsun çok azcık değişmiş nolur eskisi gibi yaoa

  • Abdurrahim Deniz
    Abdurrahim Deniz

    Mevzular: Şevket Çoruh

    • Abdurrahim Deniz
      Abdurrahim Deniz

      Lan yazdıktan sonra söylediya 😶😃

  • İsmail Kabak
    İsmail Kabak

    Mükemmel bir bölüm olmuş

  • Şenol Şaban
    Şenol Şaban

    45:12 japonyada yapilan bir videonun turk versiyonu ve daha kotu iste bakin trwatch.info/ex/video/ZmpunKiyfKfUpas.html

  • mrs seagull
    mrs seagull

    Yaaaaaaaa Emir abinin orda °ben bikere gec diymi° demesi cok tatliydi .

  • Mehmet Kirli
    Mehmet Kirli

    Sen eskiden böyle değildin Oğuzhan UĞUR herşeye yardırırdın şimdi linç yememek için eleştiremiyon bea😀

  • Sudenur Bulut
    Sudenur Bulut

    Bunun attığı şeyler gerçekmi

  • Mehmet Baran
    Mehmet Baran

    Oğuz abu niye 2 saat video cekiyon 40 dk yap sıkılmadan izleyek

  • Samet Ulaşlı
    Samet Ulaşlı

    Komserim konuşurken nefes al arka sokaklar final olmasın 😂😂🤣

  • Zeynep *
    Zeynep *

    eltilerin savaşı filmi aklıma geldi şu sahnede 39:25

  • Muharrem Er
    Muharrem Er

    36:11 oğuzhanın göze dikkat 😂

  • EMİR DENGİ
    EMİR DENGİ

    1:38:39

  • EMİR DENGİ
    EMİR DENGİ

    1:37:28

  • EMİR DENGİ
    EMİR DENGİ

    1:08:52

  • EMİR DENGİ
    EMİR DENGİ

    1:08:35

  • EMİR DENGİ
    EMİR DENGİ

    3:51

  • MoonKadir
    MoonKadir

    Aykut elmas ve ibrahimide konuk al başkan süpersin başarılar.

  • Fuat Can Değirmenci
    Fuat Can Değirmenci

    ŞOK HABER Oğuzhan Uğur ve Şevket Çoruh tutuklandı!!!!

  • Melih Alçay
    Melih Alçay

    Bi TOLGA CEVİK 'imiz yokmu be

  • ÇOK YAPIM
    ÇOK YAPIM

    Ben susuyorsam onlar kazanmış demekki, ama bir raund kazandıklarının farkında değiller. *Oğuzhan Uğur*

  • İhsan Kahraman
    İhsan Kahraman

    Ataberk doğan ın gelmesi lazım mizahlar tutuşur 🤔

  • Nilay Çetinsaraç
    Nilay Çetinsaraç

    Biri güzel diye saçma konuşsa da, beyinsiz olsa da sizin için sorun yok mu yani? Medya arkasında Şevval’e yaptığınız yorumu hiç yakıştıramadım.

  • Baraküde motovlog
    Baraküde motovlog

    programının 59 dakikadan itibaren konuştuğun kelimeler burda sunduğun programda seni izleyen vatandaşa ben sustum onlar kazandı diyemezsin bu işi yapmadan yaptığın işle bu iş farklı

  • Burak Demirci
    Burak Demirci

    Hasan can kaya gelsin bi satış hikayesi anlatacak

  • Gülin Boz
    Gülin Boz

    Yıllardır izliyorum oh be

  • B. D.
    B. D.

    1:45:07

  • NoktaKom
    NoktaKom

    Mad - Dünya Dönüyor : trwatch.info/ex/video/q59nv7bVaMaToac.html Mad - Pislik : trwatch.info/ex/video/d4F_lbS3hrLQg9E.html Mad Ft. Cem Adrian - Sitemim Yıllara Sana Sarılınca : trwatch.info/ex/video/nZ-FrNHYlLipirs.html Mad - Son Mektup : trwatch.info/ex/video/bGuvsJ-XhMelZZ4.html Mad - Merhamet : trwatch.info/ex/video/bGuvsJ-XhMelZZ4.html Kanala Abone Olmak için : trwatch.info/town/jH2Pi7Uo0j8AuTEFvtcvAA

  • mustafa turkmen
    mustafa turkmen

    Hahahahahah😉

  • Yamaç Koçovalı
    Yamaç Koçovalı

    Delpiero hikmet

  • İhsan Gök
    İhsan Gök

    trwatch.info/ex/video/mqCRyqvLorHXpNk.html

  • DK BEATZ
    DK BEATZ

    #roportajadam işsizlik videosu izlerken sona doğru #oguzhanugur a niye salladı şimdi diye kurulup yoruma girdim bu bölüm linkini başa sabitlemiş direk buraya ışınlandım tekrar muazzam hareket 😂

Sonraki