Mevzular 39 - Kör Tarih (Hasan Atilla UĞUR - Oğuzhan UĞUR)
26:15
927,471
Reddit
Mevzular'ın 39. bölümde Hasan Atilla Uğur ve Oğuzhan Uğur birlikte sosyal medyadaki sahte Atatürkçü hesapların bilinçli yanlış yönlendirmeleri hakkında açıklamalar yapıyor. Bununla birlikte gündemde olan Ayasofya Müzesi'nin tekrar ibadete açılması, Mustafa Kemal Atatürk'ün Ayasofya kararının hangi önemli kazanımlara önayak olduğu, Ali Erbaş'ın konuşması, hilafet söylemleri ve yerel yönetimler yasası Mevzular'ın bu bölümünün diğer konuları.
👉Babala TV TRwatch kanalına abone olmak için: bit.ly/BabalaTV
Sosyal Medya Hesaplarımız;
Instagram ► instagram.com/babalativi
Facebook ► facebook.com/babalativi
Twitter ► twitter.com/babalatv

YORUMLAR
  • Halil Çayır
    Halil Çayır

    İyi güzelde abi şapkayla gözlüğü çıkarsan?ciddiye almak çok zor

  • Chuckie 17
    Chuckie 17

    Değerli Arkadaşlar ; Hasan Atilla komutanımızın “Dün Bugün Yarın “ ve “Abdullah Öcalanı Nasıl Sorguladım” kitaplarını mutlaka okuyun .!!!!

  • Gökhan Yildiz
    Gökhan Yildiz

    Kralsın Necip Hablemitoğlu, Ahmet Taner Kışlalı, Uğur Mumcu Bizler varız, Sen varsın ölmediler doğruları klavuz oldu bize, Yüreğine ağzına sağlık

  • Gamze Yağcı
    Gamze Yağcı

    Videoların devamının gelmesi dileğiyle, elinize emeğinize sağlık 👏👏👏👏

  • Sümeyye Gürleyik
    Sümeyye Gürleyik

    bu adamın cok acil tarih öğretmeni olması lazım

  • RECEP YİĞİT
    RECEP YİĞİT

    TARİHDEN Bİ HABER BİR ŞAHISIN KÖR TARİH ADI ALTINDA PROGRAM YAPMASI NE YAZIK FATİH SULTAN MEHMET İN ANNESİNİ MARA HATUN SANIYOR YAZIK ASIL KÖR TARİH CUMHURİYET DEVRİ VE SONRASIDIR GEÇMİŞİ KÖR TARİH DEĞİL KÖR BEYİNLERİN YORUMLADIĞI GERÇEK TARİH DİR

    • YENILMEZ ARMADA
      YENILMEZ ARMADA

      Takıldığın şeye bak

  • Meri Aydın
    Meri Aydın

    Baba oğul böyle akıllar lazım memlekete helal olsun size yiğitler. Fetullahçılar her kılıkta, cok iyi analiz yapmak lazım.. Hedefleri genç oylar! Sosyal medya; atatürk ve deniz gezmiş gibi türk solunu kendine kalkan yaparak.. aslında pkk-hdp-fetö vb propagandalar yapan insanlarla dolu!! Dilimiz siz oldunuz Oğuzhan devam..

  • boz kurt
    boz kurt

    Kılıçla feth edilmiş topraklarda hatip hutbeyi kılıca dayanarak okur. Show sizin yaptığınız. Yapanların sonu gelmez

  • Halilibrahim Reyhan
    Halilibrahim Reyhan

    Oğyzhan uğur daha fatih sultan mehmetin annesinin mara hatun değil hüma hatun olduğunu bilmiyorsun bide okuyun diyosun hadi sen okumuyosun onu anladıkda bari google baksaydın

  • Reslan Genç
    Reslan Genç

    Şahsen ben S.n. H.A.Uğur u görünce içimde geleceğe dair bir umut doğuyor..Adam resmen Güven abidesi ikonu gibi konuşup dinliyor... Gücünüzle, Dostlarınızla bilginiz ve Oğullarınız ile Çok yaşayın Hocam.

  • Ali Dolapci
    Ali Dolapci

    Apoyu sorguladığı!!! İddia edilen adamdan aponun kankisi perinçekin partisine koskoca serüven!!! Sen ne anlatıyorsun

  • Birgül Özkaya
    Birgül Özkaya

    FETÖ ile kol kola gezen hasret çeken ne isterlerse veren insanlar yüzünden bu haldeyiz. Atatürk' e kurban olsunlar. Sizlerin varlığı bizlere güven veriyor.

  • Gizemli adam
    Gizemli adam

    Yanlış Bilgi vermeyin ulaaaann

  • John F. Kennedy
    John F. Kennedy

    Kardeşim yanlış bilgi verme Fatih Sultan Mehmed Hanın annesi Hüma Hatundur Okumuyorsun madem yanlış bilgi verme

  • Şevval Mert
    Şevval Mert

    Fatih'in annesi Hüma Hatun kimdir ve Hüma Hatun nereli soruları Mehmed Bir Cihan Fatihi dizisinden sonra gündeme geldi. Fatih Sultan Mehmet'in gerçek annesinin aslen Türk olan Hüma Hatun olduğu bilinmektedir. Fatih'in Hristiyan olan üvey annesi ise Sırp asıllı Mara Hatun'dur 2 muratla 1935 evlenmiş Fatih sultan mehmet hanı ise 1932 yılında doğmuş nasıl oluyo bu iş (Google yazdım ve yazdı gibi buraya yapıstırdım insan bahsetti kişiyi google de bir aratır)

  • tamer
    tamer

    Teşekkürler.

  • Batuhan özcan Akçay
    Batuhan özcan Akçay

    Atilla uğur 13:35.saniyesinde bu ülkeyi mustafa kemal ve arkadaşları kurtardı diyor bu ülkeyi bu vatanın evlatları anaları çocukları dedeleri neneleri kurtardı mustafa kemal ve arkadaşları masada yaptıkları anlaşmalarla attıkları imzalarla ülkeyi parsel parsel verdiler düşmana tarih gerçekleri şak diye vurur suratına yeterki gerçek tarihi araştır

  • Batuhan özcan Akçay
    Batuhan özcan Akçay

    Sağdan soldan duymayla siz hareket edersiniz araştır bak dünya masonlar teşkilatı bile kabul ediyor atatürk masondur ayasofyanın muhalefetini yapamazsınız haddinize bile değil atam dedikleriniz satmadığı toprak maneviyat dil din yetmedi sizde onların artıkları olarak hala dışardaki güçlere peşkeş çekiyosunuz mara hatun 1437de evleniyor fatihin babasıyla fatih sultan mehmet 1932de doğdu araştırın annesi hüma hatun bütün belgelerle çikarım karşına

  • Komedi Mc
    Komedi Mc

    hilafetin halifeliğin kaldırılmasının nesınden gurur duyoruz yada yahudılerın sapkasını takınca modern oldugunu zannetmeyı yada 1600 ve daha fazlası olan tarıhımızı bi anda silip atmayı suan o meshur kapılarda yada bi mezar tasında ne yazdıgını okuyamıyoruz cahılmıydık ki yada arsızmıydık dimdik yürüyen bi neslı dur sen fazla yürüyosun emekle demısler en bastan bunun nesı gurur bi mimar sinan cıkarabılıyormusun bu nesılde japonların cınlılerın yazılar en zoru nede gerı kaldılar yada bu degısımlerı neden yahudıler hrıstıyanlar destekledıler. terazıyı hep kendı tarafına cevırmısssın müslüman bı toplumun lıderlıgını yapan bı ulkeyı dur artık sen yapma kımse yapmasın demısler bizde yüzlerce yıl bunun ıcın savasmıslar bizde kendı elımızle onara teslım etmısız hadı gurur duyalım mı ? 80 90 yıllık tarıhten baska bı bokunuz yok onunda nasıl yazıldıgı kımlerın yazdırdıgı aşikar 10 yıldır ataturkun kurdugu partının basına ataturkun ilkelerini saymaktan acız bırı var ve bu adama oy verip atatürk u kullanıp prım yapan mahluklar war suan musluman toplumun cogunlugunda oldugu bı ulkede cuma namazına bıle ızın alamayan ınsan lar var ve bu namazlar farz musluman a ve gayrı muslum e namaz ıcın ızın alamayan yobazlasmıs ınsanlarla dolu ve bız gurur duyuyoruz..1931 devlet basımı tarıh kıtabından bı alıntı yapayım muhammette mekkeden kalkıp medıneye kactı --- muhammedın koydugu esasların toplu oldugu kitaba kur an denır muhammet birden bire allah ın resuluyum dıyerek ortaya cıkmıstı bunların hepsı 1931 devlet basımı tarıh kıtaplarında var evet bı tarih var ortada tek adamcılgın söyledıgı ve yazıldıgı bı tarıh mehmet akıp ersoyun pısmanlık sıırı okuyan varmı ne ıcın pısmanlık duyuyur bi bakın aynanın öbur tarafına davet edıyorum sizi

  • Hüseyin Yılmazer
    Hüseyin Yılmazer

    Ne mutlu TÜRK'ÜM DİYENE... Helal olsun... Saygılarım ve selamlarımla.

  • sarya yılmaz
    sarya yılmaz

    Atilla uğuruna güldüğü yerleri uzatın ya hatta ağır çekim yapip ayrı bi program yapın 😂 çok güzel bi adam ....

  • mrficici13
    mrficici13

    hilafet ve siyaset iki ayrı dünyadır , bir çok konuda seninle hemfikirim ama bazı konularda bunun gibi yanlış düsünüyorsun bana göre

  • NEYMİŞ BU
    NEYMİŞ BU

    Ya yine Oğuzhan uğur lan gaza gelmeden bi sus laaa anaaa atilla amcayı dinleyemiyoz ya sus lan annaaa git pinçte konuş.

  • barıs ulusoy
    barıs ulusoy

    13:40 ORADA OLDUĞUNUZU BİLMEK ÇPK GÜZEL.BABANIN ELLERİNDEN ÖPÜUORUM.SENİN GİBİ BİR ARSLAN YETİŞTİRDİĞİ İÇİN AYRICA TEBRİK EDİYORUM.VE UNUTMAYIN BİZDE BURDAYIZ VE HEP OLACAĞIZ.SİZDE YANLIZ DEĞİLSİNİZ

  • Fatih Ayazlar
    Fatih Ayazlar

    Oğuzhan Hasan komutanım çok pis bakıyor ulan bu çocuğu benmi yaptım diye😂😂😂😂

  • Erkan ALKAN
    Erkan ALKAN

    Az susta adam konuşsun

  • Anlatoryum
    Anlatoryum

    Sayın Oğuzhan bey ve saygı değer komutanım ,bu din sömürgüsü altında toplanmış ,kandırılmış ve eğitimden bilimden uzak cemmat (tarikat )topluluklarını hangi kisve altında toplanırlarsa toplansınlar kendilerini çok çabuk belli eden bir toplum ,neden derseniz bunlar eğitimden bilimden uzak sadece taklit oldukları apaçık belli olan bir güruh ,ATATÜRKÇÜLÜK onlar için sadece bir fotoğraf ve birkaç sözünü bilmekten ibaret,bunların tek bilidği dört duvar arasında yetişmiş beyinleri sömürülmüş satılmış ve kiralanmış aşağılık insanlar bu toplulukların hiç mi hiçbir zaman ne fikri hür olur ne vicdanı ,sizin ve bizim gibilerin yapması gereken savaşmak, bu ve buna benzer yapılar ile hertürlü her ortamda savaşmak ,çünkü geleneğimizden dolayı okuyan bir topluluk değil dine tapan ve din ile yıllarca sömürülmüş bir toplumdan söz ediyoruz ... Yalnız bu güruh ne olursa olsun her defasında gerçek ATARÜKÇÜ TÜRK milletinin göğsüne çarpacaktır . Bu nedenle Mevzular konseptinize lütfen devam edin merak etmeyin.Biz , bu şerefsiz ve hayseiyetsiz insanları çok çabuk farkedip kimin ne olduğunu görüp kimin (SİZİN) arkasında duracağımızı iyi biliyoruz . Mevzuların yeni bölümlerini heycanla ve merakla bekliyoruz kolay gelsin.

  • Pek Emin Değilim
    Pek Emin Değilim

    Ayasofya sırf batılıların isteği üzerine müze olmuştur.

  • Erdem Şeker
    Erdem Şeker

    Teşekkürler,bu millet sizin gibi vatansever insanlar sayesinde bilinçlenecek,geçmişi ve geleceği karanlık olanları bertarâf edecek inşallah.

  • eren cesur
    eren cesur

    ABİ DEMİŞSİNKİ SİZİN DEDELERİNİZ GİBİ fransaya veya başka yere kaçmadık peki bulgaristan göçmenlerinedemi dedin bunu yani bunu kastederekmi dedin bunu

  • yasin çağın
    yasin çağın

    Çok büyük adamsin tebrikler

  • Muaz Ozen
    Muaz Ozen

    Bizler neden mevzuların dewam etmesini istiyoruz sarıyor, eğleniyoruz, güzel içerik diye değil mevzuların bu ülkenin gençlerine yararı olduğu gibi birşeylerin birtakım konuların ortaya tekrar çıkmasını sağlayan bu programı bizler busebepten devamını istiyoruz. (cümlemde yanlış bi anlatım varsa affola!)

  • eray özçim
    eray özçim

    içimi milyonlara duyurmuş kahraman bir baba ve herşeye ragmen pes etmeyen adam gibi adam Oguzhan Ugur seviliyosun abi :)

  • saliha elçi
    saliha elçi

    Hasan Atilla Uğur, bizlere tarih bilgilerimizi daha fazla geliştirmek için kendisinin baş ucu eserleri paylaşabilir misiniz?

  • ali Genç
    ali Genç

    Tarih dersinden hakkında c hoşlanmadım sıkıcı gelirdi öğretmenlerde şansıma miy miy spor genckik kulubuydu Atilla Uğur gibi tarih ogretm bı olsa sabah akşam tarih okurdum çünkü anlatmak bir sanattir

  • buket çetin
    buket çetin

    Yemin ederim sıkıldım artık Atatürk ü Türkiye de yaşayıp Türk kimliği taşıyan insanlara savunmaktan savunmak zorunda kalmaktan içim daraldı ne ara bu hale geldik ne ara kendimizden atamızdan şüphe eder hale geldik ne ara bu kadar saygısız sevgisiz tahammülsüz olduk bizler anne babalarımızdan dedelerimizden ninelerimizden Atatürk ve silah arkadaşlarının kahramanlıklarını dinleyerek büyüdük ne ara bu kadar uzaklaştık unuttuk anlayamıyorum kafam almıyor benim bir evladım var 5 yaşında biri de 3 ay sonra doğacak ikisini de Türkiye ye Atatürk e Türk milletine saygılı olarak yetişirmeye çalışacağım elimden gelen herseyi yapacağım bu konu da sizler de anlatmaya devam edin lütfen gençlerimiz bilinçlensin ki bu gidise artık bi dur diyelim bizler Türk milleti olarak bize bu gün bu imkanları sağlayan cumhuriyetimizi kuran vatanımızı namusumuzu koruyan toprağımıza sahip çıkan Mustafa Kemal Atatürk e ve silah arkadaşlarına gereken değeri önemi vermek zorundayız çok duyuyorum sevmek zorunda değilsiniz saygı duyun diye hayır efendim sevmekte zorundasınız eğer şuan da Türkiyede yaşıyorsanız bir bayrağınız bir toprağınız varsa okuyup yazabiliyorsanız oy kullanıp istediğiniz düsünceyi özgurce savunabiliyorsanız bir diliniz bir adınız soyadınız varsa bunun için zamanında savaşan o insanlara yatıp kalkıp dua etmeniz gerek müslüman olan insan Atatürk ü sevemez kafasından bir an önce çıkmamız gerek buna da böyle bir Atamız olduğu için Allah'a şükrederek başlayabilirsiniz

  • MAHMUT GÖYCE
    MAHMUT GÖYCE

    Oku diyenlere bak Fatih Sultan Mehmet Han'ın annesinin Hüma hatun olduğunu bilmiyor yani Vikipediye girseniz Emine Gülbahar Hatun'un dini'nin İslam olduğu yazıyor. Oku diyenlerin okumaktan aciz olduğunu görüyoruz. Yazıklar olsun sizleri milyonlar izliyor bir tıkta ulaşacağınız şeyleri yalan olarak ifade ediyorsunuz.

    • HEDEF 10K
      HEDEF 10K

      Hay yasaa

  • Alperen Öz
    Alperen Öz

    hem bir de Fatih Sultan Mehmet ( RahmetUllahi Aleyh ) bir şeriatçıydı ve Allah 'ın hükmüne uyarak müslüman olmayanlara da hak verdi onlarda birer vatandaştı her vakit Osman'lı da olduğu gibi (hainlerin zamanı hariç)

  • HEBELE HÜBELE
    HEBELE HÜBELE

    Cahili cühela insanlar fatih 1432 de doğdu 2. murat ise hristiyan eşiyle 1437 de evlendi tarih fukaralari açın bi kitap okuyun

    • HEBELE HÜBELE
      HEBELE HÜBELE

      @e.d_5040 insanın gözünün içine baka baka yalan söylüyor ya bide okuyun diyo

    • e.d_5040
      e.d_5040

      Hiç yorma kendini anlamıyorlar 😒

  • Kudretüü Karaca
    Kudretüü Karaca

    Şanlı türk subayındaki devlet terbiyesine her zaman hayranımdr . Güzel kardeşm ergenekon türk milliyetci subayları balyoz ise türk atatürkcü subaylardı ;) o dönemde ergenekon balyoz die lanse ettikleri ceza yatrdıkları güzel insanların hepsi devletci milletci askerlerdi o dönemki savcı hakimler ise çogu fetöden içerde yatıyor kimsenin ahı kimseye kalmaz

  • Eyüp Taha Gürçay
    Eyüp Taha Gürçay

    Benim anlayamadığım o kadar kişi suçsuz olduğunu hâlde tutuklanıp aynı baban gibi içeriye atıldığını bildiğiniz halde iken niye halen gerçek fetöcülere laf değilde, bütün fetoden atılmış kişilere hakaret edip benimsediği düşünceyi karalamaya çalışıyorsunuz. Benim babam eski komiser yardımcısı idi ve benim babam işinde iyi, vatanına milletine bağlı, hakkı hukuku bilen bir kişi ve babam gibi birçok kişi var. Benim babam ki "oğlum Atatürk'ün yaptığı birçok şeyi bilin, onun izinden gidin" diye bir insan ve zaten gerçek fetöcülerin bir çoğu yurt dışında zevkine sefasina bakıyor Türkiye'de ne olmuş ne bitmiş umurlarında değil. Burdaki gariban kesim fetonun ne olduğunu bilmeden içeriye atılan vatan kahramanları. Bu saatten sonra at izide it izide belli düşünen anlar zaten...

  • Safa Gencay
    Safa Gencay

    1. FATİH SULTAN MEHMET HAN'ın annesi Mara hatun değil Hüma Hatun ve Hüma hatun Müslümandır 2.si Gülbahar hatunun babası Bozkurt beydir oda Müslümandır

    • e.d_5040
      e.d_5040

      Dilini yorma kardeşim bunlar anlamadı ve anlamıyacak 😒

  • Rabia Çağrıcı
    Rabia Çağrıcı

    14,50 Osmanlı devleti Hilafet makamını kullanmış mıdır? Kullandıysa da sonucunda ne görmüştür? çığırtkanlık yapanlar biraz da islamiyet tarihini araştırsa ve diğer islam ülkelerinin neden "tutumsuz" kaldıklarını araştırsalar keşke.

  • Mehmet Metin Kılınç
    Mehmet Metin Kılınç

    Ben 4. Üniversitesi Tarih bölümü olan bir Müslüman Türk genci olarak söylediklerinizin birçoğuna katılıyorum şerefli komutan Atilla Uğur. Saygılarımı sunuyor okuma tavsiyenize kesinlikle katılıyorum. Bununla birlikte size de bir tavsiyede bulunuyorum ki siz de Vahidettin'i tarafsız bir şekilde okuyun. Ulu Önder Mustafa Kemal hakkındaki söylemleriniz ne kadar doğru ise Vahidettin hakkındakiler o derece yanlış yanlıştan ziyade yanlı. Bu durum beni üzüyor çünkü atalarımızı ayrıştırmama üslubunuza yakışmıyor bu üslup. bir diğer bilgisiz ve yanlı olan konuşmanız da şu ki bu da çok önemli bir konu: Fatih Sultan Mehmet'in annesi Mara Hatun olmadı mümkün değil. Çünkü Sultan Murat evlilik zamanları ile Fatih Sultan Mehmet'in doğum zamanı birbirini tutmaz. Annesi gözde eß konumunda olmayan ve tahta çıkmadan vefat eden Fatih, kendisine çok iyi davranan Haseki konumundaki Mara Hatun'a çok derin bir hürmet muhabbet ve sevgi beslediği üvey annesi Mara Hatuna annem diye hitap eder fakat yıllar birbirini bariz derecede tutmaz. Ve eşi Gülbahar Hatun da sonradan Müslüman olmuş ve Müslüman olarak vefat etmiştir. Bu bir savunma değil gerçeklerdir. Herkes size saldırmıyor görüşünüzde olmayan herkes gerici değil ve okuyan araştıran da çok kişi var inanın. Saldırgan ve bağnaz düşünce bir yere yaftalanmamalıdır çünkü her görüşü bu şekilde savunanlar olabiliyor. Söylediklerinizin büyük bir kısmına katılan ben bu kısımlardaki bilgi eksikliğinizi yanlı ve kapalı tutumunuzu size yakıştırmıyorum. Saygılarımla...

  • Emirhan Kahveci
    Emirhan Kahveci

    9:16 ayrıntıyı fark edenler

  • Sude Diker
    Sude Diker

    Hasan atilla uğur’un oğuzhan uğur’a gururla bakışı 😍

  • mdh svk
    mdh svk

    Daha fazla beğeni atamıyor muyuz 1 tanesi yeterli gelmedide

  • Merve Günal
    Merve Günal

    Hasan Atilla abi ye de tarih programi yapilsa ya hos o keskin bakislardan su an ben de gerildim. Abi yapabilir misin ? Lutfen...

  • erkan doganer
    erkan doganer

    Okuyun diyen adam tarihten bi haber olması da baya ironik olmuş, f. Sultan mehmet te papazdı zaten aynen 😂

    • Alim Özcanoğlu
      Alim Özcanoğlu

      Aynen reis bunlar çok cahil. Ahmet Şimşirgil hocanın çok güzel bir sözü; "Okuma bilmeyip yazan O dur dünyayı bozan" konuyla alakası olmayan bazı zatlar Google girmekten bile acizler. Okuyun diyor ya videoda keşke okusa kendiside

  • byrozen
    byrozen

    Bilgilerde çok yanlışlar var. Araştırılmadan yapılmış konuşmalar bunlar.

  • GokVerS Adam
    GokVerS Adam

    Oğlumun hesabından yazıyorum gerçekten canı gönülden tebrik ediyorum sizi eyer bağnaz yobaz ve cahil insanları davet edip gerçek yüzlerini milyonlara göstermenizi temenni ediyorum canım ülkemde cehalet aldı başını gidiyo sizler gibi ileri görüşlü insanlara ihtiyacı var bu memleketin Atilla Uğur bey

  • Ömer Şahin
    Ömer Şahin

    Yahu sen hasta mısın? Fatihin annesi ne zaman hristiyan oldu? Insanlari bir de yanlis yonlendiriyorsunuz. Ayip günah ya

  • Kuşist V3
    Kuşist V3

    Sayın Atilla Uğurun belli bilgi yanlışları var aralarda insan olarak hatalar olabilir hele kamera karşısında yine de hoş görüsü ve üslubu hoş ama oğuzhanın cahilliğini ve iğrenç üslubuyla bas bas bağırması üzücü bir durum. Görüşler farklı olabilir ama oğuzhanın iğrenç ve rezil üslubu bitirmiş videoyu.

  • Burak can
    Burak can

    Senin meczub dediğin adamın tırnağı bile olamazsın ve mustafa kamal i iyi araştır

  • Fatih Erdoğan
    Fatih Erdoğan

    Yanlış tarih anlatıyorsunuz insanlara Fatih sultanın annesi vesaire birkaç konu daha bence hakim olmadığınız konuda video yapmayın

  • Not a Normal
    Not a Normal

    Fatih Sultan Mehmet'in annesi Mara hatun değildir yanlış bilgi verip de okuyun okuyun demek?

  • beko66
    beko66

    Birazcik okuyun bilmiyorsaniz. Fatih sultan mehmetin annesi hiristiyanmis mis. Esi de hiristiyanmis. Ya böyle programlar yapiyorsunuz, birazcik arastirsaniz olmaz mi? Müslüman olmayan biri varsa, söyledikleriyle ve yazdiklariyla kanitlanan mustafa kemaldir. Bunu neden söylemiyorsunuz? Isinize neden gelmiyor?

  • Halil Yiğit
    Halil Yiğit

    Hüma Hatun ne ara Mara hatun oldu ahahahahah

  • Nummer _
    Nummer _

    Komutanım Doğru Tarih kulaktan dolma bilgilerin olmadığı tarih nasıl öğrenilir bizi bir aydınlatın lütfen.

  • Can Büyükkaya
    Can Büyükkaya

    Oguz Han Yargı Machine

  • Şule Şahan
    Şule Şahan

    9:17 saniyesinde Atilla Komutanım Güldümü 😂efsane insan🌹

  • Talha Akbaş
    Talha Akbaş

    8:3 hüma hatun degil mi?

  • Arzu Aydın
    Arzu Aydın

    Mevzular devam etmeli👍😊

  • Abdulkadir Yılmaz
    Abdulkadir Yılmaz

    konuyla alakalı değil ancak Oğuzhan reis ileride çok büyük dertler açacak bir mevzuyu mevzulara taşıyabilirmisin ''halkımızın bilinçlenmesi'' adına selefi vahabilik ve ülkemizde son zamanlarda hızla genişleyip büyüyen köklü değişim adında namı diğer hizb-ut tahrir ve benzeri örgütlerin taşıdığı riskler ülkemizin aleyhine tıpkı fetö ve daha büyük oluşumların önüne geçmeleri için kendi üslubunla ve hatta kesinlikle katkısı olacağına emin olduğum istihbaratçı Atilla babayla bu konuyu mevzularda konuşsan çok güzel olur nacizane...

  • Eren Kanyılmaz
    Eren Kanyılmaz

    Abi ben mara sultanı başka Bi hocanın videosunda annesini Bi Türk beyinin kızı olduğunu ve halasının falan anadoluda türbesi olduğunu söylüyordu

  • Ugur Uygun
    Ugur Uygun

    Söylediklerinizin yalan ve uydurma . 1432 de doğan Fatih sultan mehmed han nasıl oluyoda 1437 de II Muratla evlenen Mara hatunun çocuğu oluyo ?? Gülbahar hatuna hıristiyan diyosunuz peki Gülbahar hatunun isminin devamını biliyomusunuz ? Gülbahar bint-i Abdullah . Ve tokatta yaptırdığı cami-i ve medreseyide bilenler bilir . Bir hıristiyan nasıl oluyoda medrese ve cami yaptırıyo? Vahidettin han a dedikleriniz hakkında cevap yazarsam çok uzun olcak ABDULLAH KSO kardeşim bunları açıkça anlatmış videosunda sağlam kaynaklar ile . Millete oku oku diye nara atacağına git kendin oku . Acırım acırım seni dinleyip senin saçmalıklarına inananlara acırım

  • soloturk 1
    soloturk 1

    Babala ekibi parti kursun oy vermezsem şerefsizim.

  • soloturk 1
    soloturk 1

    Hasan Atilla uğur. Ulan şu adama bak ana rahmine asker olarak düşmüş resmen. o kadar kahpelik ten sonra böyle adamları görünce türk olduğumdan gurur duyuyorum

  • umut
    umut

    Allah aşkına kafayı mı yediniz Atatürk ayasofya yı kapatmayı önceden düşünüyordu ve bunu murat bardakçının yazısında bulursunuz bütün dinler benim için denizin dibindedir diyor

    • umut
      umut

      @Bilir Kişi Emre akşemsedin fatihin hocası tarikatı mı kapatacak analmadığım akşemsedinle fetöyü nasıl beraber kılıyosun ayasofyadan tarikatlara geçtin ayasofya ya cevap bile vermiyosun

    • Bilir Kişi Emre
      Bilir Kişi Emre

      @umut evet Fatih sultan Mehmet kapattı ? Nasıl kabüllenemedin ki günümüzün fetösü gibi bir örgüt oluştu tekkeleri kapattı

    • umut
      umut

      @Bilir Kişi Emre fatih sultan mehmed han mı tekeleri kapatı kafayı mı yedin sen acaba akşemsedin Şemsîyye-î Bayramîyye tarikatından şeriatla yönetilen devlete tarikatları mı kapatacan Ayasofya bir cami tarikatla ne alakası var

    • Bilir Kişi Emre
      Bilir Kişi Emre

      neden diyor sence o sözü Ulu Önder ? selçuklu neden çöktü tekke ve zaviyeler yüzünden.Fatih Sultan Mehmet zamanında otorite zayıfladı Sultan Mehmet ne yaptı tekke ve zaviyeleri kapattı.Sultan Murad devlet içinde oluşan devleti nasıl bitirdi tekke ve zaviyeleri kapatarak ve şeyhülislami katlederek.Atatürk ise halkı kandıran,kullanan(şuan bile cinden kurtarıcam diye karıya kıza tecavüz ediyolar badeliyolar)kişileri astı,yasakladı sktiri çekti.Dini kurumların hiç bir faydası yoktur devlete.Din kişiye özeldir.

  • Yakup Tekeç
    Yakup Tekeç

    Senin tarih dediğin mustafa kemal Paşa'nın uyduruğudur. Asıl tarih 1000 yıllık türk islam tarihidir.

  • Mustafa Engin
    Mustafa Engin

    ağzınıza sağlık çok güzel bilgiler anlatmışsınız ama küçücük bir yer aklıma takıldı ve araştırdım fatıh sultan mehmetin annesi hıristiyan deil o zamanada çok evlilik var bi nevi annesi ama onu o doğurmamiş onun dışında gerçekten çok güzel bir video ağzınıza emeğinize sağlık

  • Tony Stark
    Tony Stark

    Fatih sultan mehmed han konusunda çok yanlışınız var çok

  • Murat kaan
    Murat kaan

    Ah... Ah... Cahilleerrr

  • Burhan Solgül
    Burhan Solgül

    Tarihi biliyorsunuz sanıyorsunuz ama Peygamber övgüsüne nail olan bir padişahı anlatıp annesine Hristiyan diyorsun bilmiyorsunuz ki Fatih Sultan Mehmet Han 'ın annesi Sırp despotunun kızı 'Maral hatun diye belirtiyorsunuz. Ama bilin istedim Fatih Sultan Mehmet Han 'ın annesi "HÜMA" hatundur. Google bile yazsan bulursun. Bir daha seni izlemeyeceğim. Tarihi bilmeden tarihçilik yapuyorsun Oğuzhan UĞUR yazık.!

  • Eren Çelebi
    Eren Çelebi

    Seni severdim abi okuyor derdim ama öyle saniyormuşum bali googleye baksaydiniz mara hatun değil FATİHİM İN annesi Hüma hatun yanindakide öyle sine gelmiş bi adam sadece laf yapiyonuz bu yorumu kaldırcanız ama boşuna anlattım

  • EMRE KARAAĞAÇ
    EMRE KARAAĞAÇ

    BİRAZ OKUYUN. GOOGLE BAKSAYDIN FATİH SULTANIN ANNESİNE BAK GOOGLEDAN.

  • EMRE KARAAĞAÇ
    EMRE KARAAĞAÇ

    OKU BİRAZ OKU OKUUUU.

  • Enes K
    Enes K

    Fatih sultanın annesini birdaha araştır derim...

  • Mustafa Solmaz
    Mustafa Solmaz

    Arkadaşlar yanlış biliyorsunuz fatif sultan mehmettin annesi hiristiyan dedik hata mara hattunda değil

  • Emre Kolcak
    Emre Kolcak

    O kadar güzel konuşuyorki...Chp li değil Chpkklılar titremiştir.

  • Emre Kolcak
    Emre Kolcak

    Helallll!!!!!!

  • Abdülkadir Çelik
    Abdülkadir Çelik

    Asıl siz okuyun...

  • Cem Uluğ
    Cem Uluğ

    Fesli delinin masa başında yazdığı tarihe inanan o kadar çok mal var ki ülkemizde hiç azımsanmayacak sayıda sen bu videoları yapacaksın ki bir tane mal dinleyip adam olsa o kâr bize

  • 2021 Tayfa
    2021 Tayfa

    Hayatımda oku deyipte bi bok bilmeyen kişiler arasına hoş geldin. Daha FATİH SULTAN MEHMETİN ANNESİNİN ADINI BİLMİYORSUN GELMİŞ OKUYUN EY CAHİLLER DİYORSUN ELBET BİR GÜN BİZDE SANA DİYECEĞİZ.

  • Trik Trok
    Trik Trok

    Lütfen Atilla amca kitap önerisi yapsin

  • Kübranur Teke
    Kübranur Teke

    Abi ağzına sağlık

  • Fatih Akkaya
    Fatih Akkaya

    Fatih sultan Mehmet in annesi adı hüma hatundur

  • Burak Üstün
    Burak Üstün

    mara sultan fatihin üvey annesidir ve 2.murat mara hatunu trabzon imparatorluğuyla sulh içinde yaşamak için evlenmiş ama sonrasında beklendiği gibi olmamış 2.murat sırplarla savaşa giirmiştir. yani sonuç olarak mara hatun fatihin öz annesi değildir. yanlış anaşılmasın.

  • İsmail Benli
    İsmail Benli

    Zamanın koministleri, bugünün Atatürk culeri herşey menfaatlerine göre inanış türü keşke peygamberimizi, Atatürk ü çarpıtma yapılmadan sözlerini anlaya bilsek inanın muasır medeniyet seviyesinin en üstünde oluruz başarılarınız daim olsun

  • jsoc
    jsoc

    Atilla Uğur ellerinden öperim gerçekten değerli bir insansın bu ülke için Allah uzun ömür versin

  • nuri
    nuri

    Bu video yu daha yeni gördüm ve izlediğim en iyi ilk 3 mevzular videosuna rahat girer hatta çok ince tarihi bilgiler barındırdığı için 1. Sırada diyorum ben. komutanım sizi izledikçe içim biraz olsun daha rahat oluyor iyi ki varsınız!

  • Sefa Altan
    Sefa Altan

    Bizleri yani gençleri, araştırmaya ittiğiniz için teşekkürü borç biliriz komutanım

  • kerem aydın
    kerem aydın

    Kendi Atasını aşağılayanlar kendi dedelerini geçmişlerinide yoksayanlardır.Onlar aptalmıydı ki Atatürk'ün izinden gittiler.

  • Seyithan Apaydın
    Seyithan Apaydın

    Cehalet paçalardan sıvışıyor.

  • Kasap Taşdemir
    Kasap Taşdemir

    Sözde türkçüler ne zaman Türkü dünyada Türk eden Osmanlıyı benimser,hakaret etmez, sırf müslüman diye arap yaftası yapıştırıp ateist gibi yaşayıp islama ve müslümana saldırmazsa bu millet ozaman m.kemali sever benimser,yedi yirmi dört müslümanlara hakaret edip kimse kendisine saygı beklemesin

  • Kasap Taşdemir
    Kasap Taşdemir

    Padişahların hanımlarının hıristiyan olarak doğup hıristiyan olarak öldüğünü boşverinde çok sevdiğiniz atanızın ne dinde doğup ne dinde öldüğünü söyleyin

    • Sefa Şeker
      Sefa Şeker

      Mal değneği Atalarımız dediğimiz insanlar zaten Peygamberler, Padişahlar, Atatürk... Adamlar ayrımcılık yapmıyor ki a bakın Padişahların eşleri Hristiyan demek ki Müslüman değilsiniz gibi bir şey söylemiyorlar ya. Adamlar ayrımcılık yapılmıyor diyor ama sen belli ki illa ki ayrımcılık yapacaksın. İyi de Atatürk'ün dinsiz olduğu veya dinli olduğu bizi ilgilendirmez ki. Din Allah ve Kul arasında dır. Kul ve kul arası değildir. Birde şunu söyleyim Madem senin Ataların sadece Padişahlar o zaman bazı Padişahlar neden içki içiyordu veya neden kendi kardeşlerini öldürdüler tahta geçmek için? Elbette hepsi Atalarımız ama doğrusuyla ve yanlışıyla hepsini bileceğiz.

  • Recep Tayyip Güneri
    Recep Tayyip Güneri

    Fatih Sultan Mehmed'in annesi hristiyan diyosunuz da o üvey annesi yalnız götünüzden uydurmayın ayrıca eşi gülbahar hatun da müslüman bulmuşlar saf kitleyi kandırıyorlar biri asker eskisi diğeri de onun şımarık oğlu :)

  • Ozan Yıldırım
    Ozan Yıldırım

    trwatch.info/ex/video/dpqBsKzbgLqTd7s.html

  • Yeşil 1243
    Yeşil 1243

    La gerizekalı herkes müslüman doğuyor ve FATİH SULTAN MEHMET HAN İN öyle bı annesi yok ve Hıristiyanlık la alakaları yok orda boş boş bagariyon araştırın falan diye önce kendiniz araştırın Vikipedi hayatına bakain bakalım ne diyor en salam kaynak orası

    • Sefa Şeker
      Sefa Şeker

      Herkes Müslüman doğuyor olabilir Allah tarafından ama herkes Müslüman değil.

    • Yeşil 1243
      Yeşil 1243

      Abi iyisin hoşsun ama böyle araştırma yapmadan ileri geri konuşma lütfen yani

  • Refika kılınç
    Refika kılınç

    Topluma biraz tarih dersi verseniz ne güzel olurdu

Sonraki